به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان گفت: در جریان بازدید استاندار از پروژه تعریض و بهسازی محور استراتژیک بندرعباس به بندرلنگه، ضمن بررسی آخرین وضعیت عملیات عمرانی در حدفاصل میدان تازیان تا پل راهآهن روستای قلات، تلاش برای شتاببخشی به تکمیل این پروژه ۵ هزار و ۷۰۰ متری با هدف افزایش ایمنی و تسهیل تردد کاربران جادهای در غرب استان اداه دارد.
شرفی با بیان اینکه در این بازدید روند پیشرفت فیزیکی و جزئیات فنی این طرح مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: این پروژه با عرض ۲۲ متر و در قالب بلواری چهارخطه به همراه رفوژ میانی به عرض ۲ متر طراحی شده است که تکمیل آن نقش مؤثری در تسهیل تردد و افزایش سطح ایمنی کاربران جادهای خواهد داشت.
وی تصریح کرد: محور بندرعباس به بندرلنگه یکی از محورهای استراتژیک استان است که بهسازی آن به عنوان یکی از زیرساختهای توسعه در منطقه غرب بندرعباس، گامی مؤثر در جهت تسهیل زنجیره حملونقل استان هرمزگان به شمار میآید.

جدیدترین اخبار پربحث