به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، اللهرضا نوربخش رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان پارسیان گفت: عملیات گستردهای جهت ساماندهی و بهسازی علائم افقی و عمودی در محورهای مواصلاتی شهرستان پارسیان اجرایی شد.
وی با اشاره به اهمیت صیانت از حریم قانونی راهها اظهار کرد: در این طرح عملیاتی، تیمهای راهداری با هدف پاکسازی حریم جادهها و رفع عوامل حواسپرتی رانندگان، ۵ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در محور «پارسیان-بندر مقام» را جمعآوری کردند. این اقدام با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی صورت گرفته است.
نوربخش ادامه داد: همزمان، عملیات نگهداری و نوسازی تجهیزات ایمنی در محور پرتردد «پارسیان-بندرلنگه» با جدیت دنبال شد. در همین راستا، ۵۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی، ضمن انجام عملیات تعمیر، رنگآمیزی پایهها و بازسازی، در نقاط حساس این محور نصب شد.
وی افزود: تیمهای عملیاتی علاوه بر نصب تابلوهای جدید، عملیات شستوشو و پاکسازی ۱۱۰ تابلوی دیگر را نیز به منظور افزایش خوانایی و دید در شب برای رانندگان به انجام رساندند.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان پارسیان بر تداوم این اقدامات نظارتی و اجرایی تأکید کرد و از تمامی بهرهبرداران و متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی در حریم قانونی راهها خواست تا پیش از هرگونه اقدام، نسبت به اخذ مجوزهای لازم از این اداره کل اقدام کنند تا از خطرات احتمالی و تخریب تجهیزات جلوگیری به عمل آید.

جدیدترین اخبار پربحث